سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوکس ترین ادکلن زنانه مدل میلانو Beautiful

خوشبو کننده ها جایگاه خوبی در بین مردم  ایجاد کرده اند . کمتر کسی پیدا می شود که از فرآورده های عطر وادکلان و خوشبوکننده ها همراه خود نداشته باشد. معمولا درکیف افراد و یاخودرو از این مواردوجود دارد و استفاده می شود. ادکلان ها نیز در جایگاه بالاتری در این رده قرار دارند. ادکلان های بسیار خوب با خط بوی نسبتا خوب که بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده اند.

در این مطلب ادکلان زنانه مدل میلانو Beautiful را برای شما شرح می دهیم. 

معمولا رایحه های ادکلان ها سلیقه ای بوده و نمی توان به صورت قطع اعلام کرد که یک عطر زنانه فقط مخصوص بانوان می باشد. عکس این موضوع نیز وجود دارد و قبل از تفکیک بایدرایحه عطر به مشام شخص دلنشین باشد. اماروی جعبه ادکلن beautiful گزینه femmeحک شده است، که بدین معناست برای بانوان می باشد.

ادکلان های برند میلانو ساخت شرکت بیک یار می باشد که فروش آن تحت انحصار شرکت بیز بوده و یکی از نمایندگی های فعال شرکت بیز فروشگاه اینترنتی بیزکالا می باشد.

وجود عطر و ادکلان های زیاد در بازار قدرت انتخاب مشتری را کم می کنداما هر شخص با توجه به خصوصیات اخلاقی خود و با دانستن کمی اطلاعات دقیق تخصصی از ادکلان هامی تواندیک رایحه مناسب خود را انتخاب و مصرف نماید.

یکی از حرکت های جذاب برای داشتن شخصیت کاریزماتیک خوشبو بودن می باشد. استفاده از ادکلن حس شادابی ایجاد کرده و یک روز فوقالعاده را برای شخص ایجاد می کند.

مشاورین بیز کالاتوجه واهمیت زیادی به سلامت بهداشت و مراقبت های فردی دارد و سعی دارد با نشراطلاعات دقیق و تخصصی هر محصول بهترین خریدرا برای مصرف کننده ایجاد کند.

ترکیبات ادکلان چیست

به صورت کلی 15 اسانس مواد اصلی تمام ادکلان ها می باشد. ما بقی ازترکیبات موادها به دست می آید.

ترکیب محلول اسانس خالص معطر با الکل را اُدْکُلُن یا اُدُکُلُن یا اُدوکُلُن می گویند.

در ترکیبات ادوکولون برای پایدار کنندگی بو از ایزو پروپیل الکل استفاده می شود.البته ماده های دیگر نیز جایگزین این ماده می تواند باشد.

به عطر هایی که بین 2 تا 7 درصد پرفیوم اصل درترکیباتشان دارند ادکلن می گویند.

بین 70 تا 90 درصد ترکیبات ادوکلن را الکل تشکیل می دهد.

ادکلان معمولا حدود پنج ساعت ماندگاری دارد.

[caption id="attachment_3465" align="aligncenter" width="600"]ادکلن زنانه میلانو Beautiful ادکلن زنانه میلانو beautiful[/caption]

ادکلن زنانه میلانو 100miL Beautiful

در ترکیبات مدل ادکلن زنانه میلانو از نت آغازین با بوی خوش برگاموت و یاسمین می باشد. نت میانی از گلهای سفید می باشدو شمیم سندل وود و عنبر عمق احساس زنانه را منتقل می نماید.

رایحه میلانو بیوتیفول بیز از سری تولیدات ادکلان های جدید شرکت بیز می باشد که رایحه آن با توجه به سلیقه های خاص امروزی و خلاقانه ایجاد شده است.

نکات ادکلان های بیز

ادکلان ها در هوای گرم تبخیر می شوند . لطفا در جای مناسب نگهداری شوند.

جهت ماندگاری بیشتر همیشه ادکلان MILANO را در نقاط نبض دار بدنتان بزنید.

ترکیبات ادکلان ها به گونه ای است که ممکن است برای برخی افراد حساسیت پوستی ایجاد شود.

با توجه به قیمت ادکلن زنانه میلانو Beautiful پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از سوء استفاده از نمایندگی های مجاز شرکت بیز محصول را خریداری نمایید.