سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاهش ریزش مو با شامپو کافئین سیر دکتر بیز

یک شامپو مناسب موهای چرب ریزش دار که خواص بسیار خوبی را برای این نوع پوست سر ایجاد کرده است . وجود عصاره سیر در این شامپو تاثیر خوبی برای ریشه مو و فولیکول دارد و بامکانیسم خوداثر خوبی بر کاهش ریزش مو ایجاد می کند. این محصول گردش خون در پوست سر را فعال تر کرده که برای کم شدن ریزش مو بسیار مناسب می باشد. شامپوهای دکتر بیز در ایران تولید شده و سازگار با اقلیم آب و هوای ایران می باشد.
خواص شامپو کافیین سیر بیز
شامپو کافیین حاوی عصاره سیر بیز دارای ترکیبات موثر کافیین، عصاره سیر و دکسپانتنول میباشد که باعث تقویت مو ، ترمیم و افزایش استحکام مو می شود. عصاره سیر به کار رفته در تولید شامپو دارای مواد مغذی ، فلاونوییدها و  ویتامین ها است که برای رشد مو بسیار الزامی میباشند.
پیشنهاد بیزکالا برای کسانی که به موهای خود اهمیت میدهند امتحان یک بار شامپو کافیین سیر می باشد تا بعد از دوره مصرف شاهد کم شدن چشم گیر ریزش موی خود باشند.
اثر گذاری شامپو حاوی عصاره سیر بیز
مکانیسم شامپو سیر بیز به این گونه میباشد که با تغذیه از فولیکول مو و ترکیبات موجود در شامپو سیر ، اثرات بد رادیکال های آزاد را خنثی میکند و آنتی اکسیدان های موجود درخود را برروی پوست سر پخش میکند که باعث سریع شدن گردش خون در پوست سر شده وبا سم زدایی فولیکول ها روند رشد مو را سریع تر میکند. در سال 2007 طی یک جامع آماری پژوهشگران آلمانی به این نتیجه رسیدند که کافئین تحریک کننده قوی پوست سر می باشد و  به رشد مو کمک شایانی میکند.
[caption id="attachment_2736" align="aligncenter" width="600"]شامپو کافئین سیر شامپو کافئین سیر[/caption]
 
این شامپو کاهش دهنده چربی پوست سر می باشد. مواد موجود (دکسپانتنول) در شامپو کافئین سیر بیز با ورود به داخل ساقه رطوبت مورد نیاز را ایجاد میکند و خاصیت ترمیم کنندگی به آن می دهد و با جلوگیری از وز شدن موها باعث شادابی استحکام و طراوت موها می گردد.
 
قیمت این شامپوی ایرانی بسیار مناسب تر زا شامپوهای خارجی باهمین کیفیت می باشد. تیم کاری بیز کالا شرایطی را فراهم نموده که شما قبل از خرید میتوانید به صورت رایگان از کادر مشاوران درمانی شرکت مشاوره گرفته و با اطمینان خاطر محصول را خریداری نمایید. امروزه شامپوهای فراوانی در زمینه مو تولید میشود و بهتر است شامپویی استفاده شود که سازگار با اقلیم آب وهوایی آن منطقه تولید شده باشد.
منبع: https://biz-kala.ir/