سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناسب ترین شامپو برای موهای خشک شامپو هسته انگور دکتر بیز

روغن هسته انگور بافت بسیار سبکی داشته و هم چنین خواص بی شماری دارد. این شامپو مخصوص موهای خشک ریزش دار می باشد که با دارا بودن فرمولاسیون بسیار مناسب یک محرک و مغذی ریشه مو می باشد. آنتی اکسیدان موجود در روغن هسته انگور برای پوست سر بسیار موثر بوده و در کاهش ریزش مو مناسب می باشد.

در ادامه از خواص شامپو کافیئن روغن هسته انگور برای شما خواهیم گفت که بسیار ارزشمند می باشد با ما همراه باشید.

روغن هسته انگور ، معمولا از هسته انگور سرد تولید می شود،خاصیت های زیادی دارد که دراینجا به صورت کوتاه چند مورد را بیان میکنیم  این روغن در موارد موضعی برای برطرف کردن  شوره سرمناسب می باشد. ریزش مو را به حداقل میرساند ، همچنین سرعت روندپیری پوست را به صورت چشم گیری کاهش می دهد. چربی پوست صورت را تنظیم میکند و لایه های مرده پوست را مجدد بازسازی میکند.

خواص شامپو کافئین روغن هسته انگور:

ترکیبات شامپو روغن هسته انگور بسیار سبک می باشد وسازگاری با انواع مو دارد. ،پس از استفاده موها بسیار نرم و شانه پذیر می شوند. همچنین در فرمولاسیون خود مواد مغذی و ویتامین هارا جا داده است که مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده می باشد.

"خواص

خواص شامپو روغن هسته انگور با وجود کافئین بهترخودنمایی میکند چراکه می تواند علاوه بر بهتر کردن عملکرد گردش خون و تحریک پوست سر بر رشد ساقه موهم تاثیر گذار باشد، کافیین با ردکردن  آنزیم  5 آلفا ردوکتاز باعث ایجاد انرژی در ریشه های مو گشته و با قرار دادن موها در فاز فعال از ورود آنها به فاز استراحت جلوگیری نموده و باعث انرژی رسانی مناسب به ریشه موهای ضعیف و تحریک از سرگیری رویش آنها می گردد.

روغن موجود در شامپو هسته انگور بیز دارای ویتامین E- F ،مواد معدنی مانند روی پتاسیم، کلسیم، آهن، سلنیوم وسرشار از آنتی اکسیدانهاست که در نتیجه استفاده آن روند پیری پوست را کم کرده و سوخت و ساز در فولیکول مو تحریک شده و باعث تقویت ریشه مو و افزایش رشد مو می گردد.

نکته قابل توجه این است که بدلیل وجود کافئین در شامپو مرحله آب کشی موها را با دقت انجام دهید تا کف بطور کامل از روی موها پاک شود.