سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شامپو روغن شتر مرغ یک شامپوی فوق العاده برای موهای رنگ شده

شاید کم و بیش از خواص روغن شتر مرغ شنیده باشیم یک روغن بسیار قوی و مغذی که هم برای پوست و هم برای مو خواص بسیار شگفت انگیزی دارد. این شامپو برای موهای رنگ شده و آسیب دیده گزینه بسیار مناسبی می باشد اما برای موهای معمولی هم نیز تاثیر خوبی گذاشته و یک نرم کننده ایده آل مو حساب می شود.

اطلاعاتی درمورد روغن شتر مرغ :

از روغن شتر مرغ برای استفاده از سوختگی در قدیم استفاده می کردند. این روغن مرطوب کننده پوست بوده و تاثیرات ضد چروکی دارد. از دیگر مزایای آن می توان به خواص ضد قارچی کمک به درمان بیماری های پوستی ، کمک به زیبایی مو و ناخن و برطرف کردن آکنه اشاره نمود.

توضیحاتی در مورد خواص شامپو شتر مرغ بیز:

از آنجایی که اندازه مولکولهای روغن شترمرغ هم اندازه و شبیه مولکولهای چربی پوست بدن انسان است برای پوست بسیار مناسب بوده و با سرعت بیشتری از طریق منافذ پوست جذب بدن می شود.

در خیلی از محصولات برای  تحریک پوست سر و افزایش رشد مو از ماده کورتون استفاده میکنند که خب عوارضی راهم به همراه دارد اما  وجود روغن شتر مرغ  در فرمولاسیون محصول باعث تحریک پذیری پوست سر می باشد که عامل اصلی آن داشتن ماده ای به اسم اسید اولئیک میباشد.  این روغن اسیدهای چرب امگا 3 ? امگا 6 و امگا 9رادارد که یک مرطوب کننده با کیفیت برای پوست و مو می باشد و باعث افزایش ضخامت و استحکام موها می گردد.

[caption id="attachment_2785" align="aligncenter" width="600"]خواص شامپو شتر مرغ خاصیت شامپو شتر مرغ[/caption]

ریز مولکول روغن شتر مرغ شبیه  انسان می باشد و به دلیل کمبود فسفولیپید در پوست انسان  این روغن خیلی سریع  جذب پوست میشود به همین دلیل یکی از خواص شامپو شتر مرغ تحریک پذیری پیازچه مو میباشد. به دلیل مواد ویتامینی و آنتی اکسیدان های موجود و همچنین گوار این شامپو بسیار مناسب افرادی که موهای آسیب دیده ای دارند و یا خانم هایی که بر اثر رنگ کردن زیاد موهای خود آسیب شدیدی به بافت مو زده اند بسیار  نتیجه مطلوبی دارد .

شما میتوانید با مشاورین ما تماس گرفته و ازخواص شامپو شتر مرغ بیز به صورت رایگان باخبر شوید. شرکت بیز با نو آوری در فرمولاسیون شامپوی سر و استفاده از بهترین مواد اولیه سازگار با پوست و اقلیم ایرانی برای سلامت و شادابی وتقویت موی سر همیشه درتلاش است تا رضایت مشتری راکسب کند.

منبع: https://biz-kala.ir/