سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی خرما بار طبیعی چیست ؟

خرما یک میوه پر خاصیت می باشد. این محصول در بسته بندی جدید و به شکلی جدید به یک خرما بار تبدیل شده است که برای مهمانی ها و پذیرایی ها بسیار شیک و با کلاس می باشد . ما از خواص خرما بار ها بسیار زیاد برایتان خواهیم گفت . این محصول در طعم های کختلف با خواص بسیار عالی عرضه می شود .

خواص خرما

خُرما (نام علمی: Phoenix dactylifera) نمونه های مختلفی دارد و در کشور های مختلف کشت می شود.

این میوه بهشتی سرشار ازمنابع مغذی و ویتامینی و آنتی اکسیدانی می باشدکه بسته به نوع نژاد خرما این میزان خواص هم کم یا زیاد می شود.

یکی از کشورهای صادر کننده خرما کشور عزیزمان ایران می باشد و مرغوب ترین نوع خرما نیز در ایران به نتیجه می رسد.

خرما در کشور های دیگر نیز با نژادهای مختلف وجود داردکه یکی از آن ها کشور مصرمی باشد.

خواص خرما بسیار زیادتر از این می باشد که در یک پست گنجانده شود اما به صورت مختصر می توان گفت :تسکین یبوست، تنظیم سطح کلسترول، رفع اختلالات روده، بهبودمشکلات قلبی، رفع کم خونی و برطرف کردن اختلالات جنسی از مزایای مصرف خرما می باشد.

[caption id="attachment_3384" align="aligncenter" width="600"]خرما بار طبیعی دکتر بیز خرمابار بیز[/caption]

خرما بار طبیعی دکتر بیز

خرما بار دکتر بیزبا ویژگی های متفاوت وخواص منحصر به فردخود در چندمدل فرآوری شده است که دراین مطلب خرما بار طبیعی دکتر بیز را معرفی می کنیم.

خرمای استفاده شده در این محصول از مناطق گرمسیر جنوب و ازنوع صادراتی آن که بالاترین کیفیت را دارد استفاده شده است.

قندخرما دارای 25 درصد ساکاروز می باشدکه با فرآوری ایجاد شده این نوع قندکاهش پیدا کرده و افراد دیابت نوع دومی توانند این محصول را استفاده نمایند.

خرما بار طبیعی دکتر بیز دارای تاییدیه انجمن حمایت از بیماران دیابتی می باشد و این محصول با مشورت پزشک قابل استفاده برای عزیزان دیابتی نیزمی باشد.

مواد معدنی و ویتامین های موجود درخرما بار تاثیر مستقیم بر سلامت استخوان هادارد وازپوکی استخوان جلوگیری می کند.

برای آزایمر و تقویت حافظه بسیار کاربردی می باشد .همچنین منبع مناسبی از ویتامین های گروه B، سلنیوم، آهن و منگنز است و ماده غذایی مناسبی برای تقویت حافظه می باشد.

چرا خرما بار طبیعی دکتر بیز

خرما به خودی خود دارای گرد و خاک و میکروب می باشد که شرکت بیز با دستگاه های روز این محصول را به صورت کاملا بهداشتی بدون ایجاد دخالت دست تولید می کند.

طرزه شکیل بسته بندی خرما بار به گونه ای است که برای پذیرایی در اداره جات و مهمانی ها و یا هدیه دادن بسیار مناسب می باشد.

این محصول هیچ نمونه مشابهی ندارد و فقط شرکت بیز در ایران و یک شرکت در مصر خرما بار را فرآوری می کنند.از این رو  جنبه صادراتی نیز دارد.

اگر شما هم دوست دارید تغذیه سالم برای فرزند خودتهیه کنید پیشنهاد میشود این محصول قوی را در سبد غذایی خود بگنجانید.

خرما بار طبیعی Dr.BIZ در بسته بندی های زیبا 640 گرمی است که هر بسته حاوی 32 عدد خرمابار 20 گرمی می باشد.