سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خصوصیات فیلتر ممبران

فیلتر های دستگاه تصفیه آب نیاز به تعویض دارند. از طرفی با توجه به وجود فیلتر های تقلبی در بازار نیاز به بررسی بهتر وشناخت  دقیق تر وکافی نسبت به تمامی فیلتر ها داریم تا با انتخاب یک فیلتر درست از بروز صدمات به دستگاه جلوگیری کنیم.فیلتر مخمبران یکی از فیلتر های ثابت در تمامی دستگاه های تصفیه آب می باشد که به نسبت قیمت از سایر فیلتر ها نیز قیمت بالاتری دارد.
 

فیلتر ممبران 75 گالونی چیست ؟

ممبرین تصفیه آب 75 گالن ACE این فیلتر از یک سری لایه یا غشاهای نیمه تراوا که بصورت موازی دور هم پیچیده است تشکیل شده و به شکل استوانه ای با لایه های کرم رنگ و پوسته آبی می باشد.

دردستگاه های اسمز معکوس یا RO برای تصفیه آب مثل دستگاه های 6 مرحله ای EASYWELL از این فیلتر استفاده می شود.

همچنین در مرحله چهارم به عنوان مهمترین فیلتر این فرآیند بکار گرفته می شود.
 
فیلتر ممبران یکی از مهمترین و دقیق ترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب به شمار می آید. نقش آن تصفیه آب بادقت بسیار بالایی می باشد.
عدم وجود این فیلتر در دستگاه ه تصفیه آب براین معناست که قسمتی بزرگی از دستگاه تصفیه آب غایب می باشد.
[caption id="attachment_4040" align="aligncenter" width="600"]فیلتر ممبران 75 گالونی عکس فیلتر ممبران 75 گالونی دستگاه شش مرحله ای ایزی ول[/caption]
 
فیلترممبران 75 گالونی یکی از مناسب ترین ممبران ها برای سیستم های تصفیه آب خانگی است. این فیلتربانمونه های مشابه بازاری 50 درصد بیشتر ازظرفیت آن ها قابلیت تصفیه آب را دارد.
 
فیلتر ممبران 75 گالونی بیز باعث حذف انگل ها،میکروب ها، ویروس ها،کودهای شیمیایی، نیترات و نیتریت و آرسنیک و کلیه ناخالصی های بزرگتر از 0.0001 میکرون در آب می شود.
این فیلتر قابلیت این را دارد آب شور لب دریا را شیرین نماید.
 
مکانیسم اثر فیلتر ممبران به این گونه می باشد که در سیستم اسمز معکوس، جریان ورودی یا خوراک (Feed) به دو جریان آب تصفیه شده (Permeate) و پساب غلیظ (Reject) یا (Brine) تبدیل می شود.
 
https://biz-kala.ir/