سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیر تا پیاز پودر کیک

یکی از تفریحات خانم ها پخت انواع کیک ها می باشد. اگر با انتخاب یک کیک پودر مناسب همراه باشد لذت طبخ کیک را چندین برابرمی کند. پودر کیک بیز غنی شده با ویتامین ها می باشد که علاوه بر یک طعم خوب یک کیک سالم و مقوی را استفاده می کنید. باما همراه باشید تا شمارا با این محصول جذاب دکتر بیز بیشتر آشنا کنیم .پودر کیک بیز یکی از محصولات دوست داشتنی بیزکالا به حساب می آید. استفاده از کیک در میان وعده ها یا مجالس مختلف می تواندیک تنوع خاصی به مهمانی بدهد. علاوه بر تنوع، یک کیک با کیفیت مزه ای دلچسب و دل نشین را در خاطر افراد ثبت می کند.

پک کیک های دکتر بیز 12 عددی می باشد که  شما به صورت تک نیز می توانید این محصولات را خریداری نمایید. توصیه میکنیم اگردوست دار این مدل کیک ها می باشید حتما یک بار ازپودرکیک با کیفیت بیز استفاده نمایید . جهت انتخاب تعداد و طعم کیک با پشنیبانی بیزکالا تماس حاصل فرمایید.
 

پک 12 عددی مخلوط پودر کیک BIZ 

طرزه تهیه پودر کیک ها معمولا شبیه هم می باشد.

مواد لازم جهت درست کردن کیک معمولا تخم مرغ، شیر ، آب و روغن می باشد.

مدت زمانی که برای پخت کیک  طول می کشد نیز حدود 45 دقیقه الی یک ساعت می باشد.

پودر کیک بیز وزنی حدود450 گرم دارد که معمولا برای پنج نفر می باشد.
[caption id="attachment_4134" align="aligncenter" width="600"]پودر کیک بیز طعم های پودر کیک دکتر بیز[/caption]
طرزه تهیه پودرکیک دکتر بیز
تخم مرغ 3 عدد
 شیر یک لیوان
 روغن مایع نصف لیوان
 
زرده وسفیده تخم مرغ را از هم جدا کنید و سفیده تخم مرغ را برای مدت زیادی هم بزنید.
در یک ظرف دیگر زرده تخم مرغ، روغن وشیر را ترکیب کرده و پودر کیک بیز را به آن اضافه نمایید و در آخر سفیده تخم مرغ رابه آن اضافه کرده وخمیر ایجاد شده را به مدت ده دقیقه در یخچال بگذارید. قالب کیک را چرب کرده و مواد را داخل آن بریزید و درون فر قرار دهید .
 نکته قابل توجه اینکه اگر شماقالبتان عمق زیادی دارد دمای فر را روی  175 درجه تنظیم نمایید و40 تا 45 دقیقه باید زمان بگذارید برا ی طبخ کیک و اگر قالب کیک عمق کمی دارد دما برروی 180 درجه تنظیم شود و زمان 35 الی 40 دقیقه لازم است تا کیک خوشمزه شما آماده شود.
 
منبع: https://biz-kala.ir/