سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جالب ترین نوشیدنی خنک با سردنوش دکتر بیز

 یک مهمانی خاص با یک پذیرایی خاص می تواند در ذهن افراد بماند .محصولی بسیار جالب و خوش طعم با مزه های متفاوت توسط برند بیز تولید شده است. این محصول علاوه بر طعم خوب دارای خواص درمانی نیز می باشد. رنگ جذاب و دوست داشتنی دارد و به عنوان یک نوشیدنی خاص و متفاوت می توان استفاده نمود. این محصول در کافه ها طرفداران خاص خود را دارد.

پک 12 عددی سردنوش Dr.BIZ

این پک شامل شش طعم می باشدکه ازهر طعم دو عدد وجود دارد.

هر ساشه این محصول 15 گرم بوده و تاریخ انقضای آن دوسال است.

طعم های موجود سردنوش دکتر بیز عبارت اند از :

[caption id="attachment_4149" align="aligncenter" width="400"]سردنوش دکتر بیز سردنوش های دکتر بیز[/caption]

ویولا : این طعم از سردنوش گیاهی خوشمزه طراوت دهنده و ملین طبع می باشد. حس طراوت و سر زندگی را با این سردنوش می توان حس کرد.

رزا : کسانی که فشار خون دارند این سرد نوش را در دستور برنامه غذایی روزانه خود قرار بدهند. نتیجه این مورد را بعداز گذشت یک ماه می توانید به خوبی مشاهده کنید.

یشیل : اگر شما هم مشکلات نفخ دارید یا مزاجتان بلغمی است این محصول می تواند کمک خوبی به شما در بهبود شرایط جسمانیتان داشته باشد.

مارون :اگر علاقه دارید در این هیاهو های روزمره آرامشی پیدا کنید و باخیال راحت و بدون دغدغه چند ساعتی را به معنای واقعی زندگی کنیدخوردن این طعم ازسرد نوش بیز را غافل نشوید. یک آرامش بخش بسیار خوب که مقوی دل و قلوه و مفرح نیز می باشد.

ژئون : افزایش قدرت جنسی و انرژی زایی با داشتن یک طبع نسبتا گرم کاراین سردنوش خوشمزه بیز می باشد.

روت : افرادی که  دچار خستگی مفرط روزانه هستند این طعم سردنوش دکتر بیز برطرف کننده خستگی می باشد. همچنین  فرمولاسیون ترکیبات آن به گونه ای است  که اثر خوبی در کاهش فشار خون و چربی خون دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت سردنوش دکتر بیز به صورت عمده می توانید با پشتیبانی بیز کالا تماس بگیرید.